[LUGOS] linux in digitane fotografija

Žiga Böhm Ziga.Boehm at vseved.net
Wed Aug 10 10:25:34 CEST 2005

Dne torek, 9. avgust 2005 16:14 je Joze Klepec napisal(a):
| Ziga,
|
| uporabljal je ACDSee in Photoshop. Jaz bi mu priporocil naj si pogled
| tudi povsem navadni Gimp in gThumbview, a je to dvoje verjetno
| preskromno zanj.
|
| lp, JK

| >|

ker ti je ocitno uslo, citiram zgoraj kljucni del svojega vprasanja se
enkrat... posebej zate.

clovek pac (ocitno vedno bolj utopicno) pricakuje, da ce nekdo ze isce tvojo
pomoc, se o stvari, ki ga zanima, poskusa informirati vsaj v najosnovnejsih
okvirih - se posebej, ce se ponosno ponasa z dejstvom, da je "v fohu"!

pri vseh teh zadevah me namrec vedno veckrat zmoti vse bolj pogost
spremljevalen pojav odprtokodnega gibanja - tu bom uporabil grdo besedo -
zastonkarjev, ki veselo pricakujejo, da bodo delezni brezplacnega servisa,
brez trohice vlozka lastne iniciative.

no, zdaj pa ze sitnarim.

lp, ziga b.