[LUGOS] linux in digitane fotografija

Jure Koren idiots at gmail.com
Tue Aug 9 18:23:49 CEST 2005

On 8/9/05, Joze Klepec <joze.klepec at siol.net> wrote:
> uporabljal je ACDSee in Photoshop. Jaz bi mu priporocil naj si pogled
> tudi povsem navadni Gimp in gThumbview, a je to dvoje verjetno
> preskromno zanj.

Ce mu ni skoda odsteti $130 lahko dobi odlicen program za obdelavo RAW
posnetkov (za vse platforme, ki jih uporablja na enem racunalniku):
http://www.bibblelabs.com/

Sam uporabljam zgoraj omenjeni program na Linuxu in Macu, v
kombinaciji z Gimp 2.2 za retusiranje in trenutno iPhoto na Macu za
brskanje (po manj kvalitetnih kopijah slik).

Zanimiva resitev za KDE je videti KimDaBa
(http://ktown.kde.org/kimdaba/index.htm), vendar je se nisem
preizkusil.

Dober organizator slik tudi sam se iscem: ce kdo pozna kaj, kar zna
delat z "offline" zbirkami slik (in da mi se pove na katerem mediju je
original izbrane slike), na dan z besedo.