[LUGOS] Fwd: web programer

Lugos Moderator moderator at lugos.si
Tue Aug 2 20:21:00 CEST 2005

This is a forwarded message
From: Misko Kranjec <misko.kranjec at telemach.net>

===8<==============Original message text===============
Zivjo,

Naj se najprej predstavim, sem Misko Kranjec ml., zaposlen na
agenciji Arih, kjer sem zadolzen za multimedijske projekte. Nasa
zelja je ustvariti idejno izvedbeni laboratorij za web projekte.

Po nasvetu Jureta Pecarja (Pegasus) se obracam nate, ker iscemo
programerja(e), ki jih veseli delo v kreatvni ekipi in razvoj web
strani in aplikacij na osnovi odprtokodnih resitev (L(OSX)AMP).
Mogoce lahko razsiris novico v krogih Lugosa, vse zainteresirane pa
vabim da si pogledajo naso spletno stran www.arih.si ali pa posljejo
mail na perspektiva at arih.si.

Za pomoc se najlepse zahvaljujem.

Lep pozdrav,