[LUGOS] LDIF in address book blues

Uroš Golja goljau at comcom.si
Mon Apr 25 16:22:12 CEST 2005

Pozdravljeni,

prešaltal sem na GNOME desktop in kot pravoveren škrat želim pošto
prejemati in pošiljati z balso. Zatakne se mi pri urejanju address
booka. Sama balsa tega namreč ne omogoča, address book pa hrani v
formatu LDIF. Kolikor mi je jasno, je LDIF nek format, ki ga uporablja
LDAP. In sedaj... očitno rabim nek GUI za urejanje te datoteke LDIF.
Nekaj sem iskal in našel bore malo. Help?

LP,
U.

PS: močno upam, da mi ne bo samo zaradi enega address booka, ki ga
hranim lokalno, treba na mašino našraufati full-blown LDAP serverja.