[LUGOS] Update fedore

Bostjan Klenovsek [Pajek.Net] bostjan at e-slo.net
Mon Apr 25 16:59:21 CEST 2005

Joze Klepec wrote:

>Namesti si Synaptic, če še nimaš namontirano. Dal ti bo lepo v.xx.rr,
>datum, etc. , ponuja pa razveljavitve namestitev do poljubnih (no ja,
>kakih 10-20) nivojev. Če je paket lepo nameščen z rpm, se pojavi tudi na
>njegovem spisku, sicer moraš ročno delati z rpm. Vseeno bolje v 95%
>primerov.
>
>lp, JK

To sem iskal, samo se nisem mogel imna spominiti. Pri pingutu sem imel
po default instalirano. Pri fedori pa zgleda ni bilo zraven.
Sem si dal takoj gor.

Katere knjižnice bi lahko bile pokvarjene, ker se mi eni programi naloži
in potem takoj zaprejo. Al pa ostane pognan in cisto pocasi dela,
kot bi masina blokirala. Lahko se pa normalno prestavim v drug program
in delam z njim on pa v ozadju se vedno dela.

LP,

Bostjan