[LUGOS] ena zagonetna

Gregor Ibic gregor.ibic at intelicom.si
Mon Apr 25 09:43:15 CEST 2005

ni resen in imam tudi z detekcijo cpuja, pa tudi brez sem poskusil.
poskusil sem tudi z novim pre7 pa je isto, pa ponovno nalozil glibc, pa
je isto.
krepne ob startanju threada, in to je cisto na zacetku, in vrne
segfault, brez nic pametnega.
Stepat po debugerju pa ni kaj, ker crkne takoj ko zazenem program, se
pravi ze ob loaderju
programa.
Skratka zagonetno.

Pa delalo je prej, to je se slabse, in po nekem upgradeu ni delalo vec.
Potem pa sem vse knjiznice in jedro
se enkrat nalagal in povozil stanje, da bo ja ok, pa nic ne trza.
A aplikacije kot so kde 3.4 in vsa ostala sara, delajo brez problema.

Lep pozdrav,

Gregor Ibic