[LUGOS] ena zagonetna

Gregor Ibic gregor.ibic at intelicom.si
Fri Apr 22 21:51:10 CEST 2005

evo eno zagonetno pitanje. Eno masino sem updateal, precej stvari, in
zdaj ne dela mplayer.
Prevedel sem ga tako in drugace in vedno vrze ven segfault. In to takoj.
Tudi s strace ne pridem do nicesar pametnega, ker zgleda da vrze ven pri
inicializaciji glavnega threada (vsaj zdi se mi) in ne pri nobeni knjiznici.
Baje da bi lahko bilo kaj v zvezi z glibc-jem, samo na drugi masini z
istim glibc/jem zadeva dela. prevedel sem mplayer tudi na sami masini,
tako da bi morale biti knjiznice sinhronizirane, pa vedno isto krepne.
xine in vse ostalo dela BP, samo mplayer ne.

kaksna ideja?

Lep pozdrav,

Gregor Ibic