[LUGOS] SiOL mail admin

Nejc Škoberne nejc at skoberne.net
Fri Apr 22 13:09:22 CEST 2005

> Kako naj kontaktiram mail admina na SiOLu? Potrebujem njegov mail, mobi,
> emšo,... :)

Hehe. :) To je definitivno najbolj iskani clovek v Sloveniji. ;)

> Spet problem z (conversation with mail.siol.net[193.189.160.18] timed
> out while sending message body).

Jaz ponavadi klicem na tehnicno pomoc in recem, da sem 15 minut nazaj
govoril z njim in da gre nujno za 15 domen zelo pomembnih strank, da
je treba nekaj pogledat ... pa ti ga bodo mogoce celo prevezali direkt.

Drugace pa mam direkt telefonsko od DNS admina, ce nucas. ;)

--
Nejc Škoberne
E-mail: nejc at skoberne.net