[LUGOS] poceni linux webcam

xrado xrado at email.si
Fri Apr 22 12:07:03 CEST 2005

ne sej se dobi tudi nove ze za okrog 5k ..sam kaj k pol nves al bo della
al ne.
ce bi kdo mel ze kaj podobnega doma in bi mi reku da dela bi blo kul :)

na mimovrste sm neki gledu Mercury WEB CAM USB
<http://www.mimovrste.com/katalog/product.php?product_id=1140139625>, pa
Genius VideoCam Messenger,
<http://www.mimovrste.com/katalog/product.php?product_id=1140375930>
sam na netu ne dobim nic o driverjih za linux

LP
rado