[LUGOS] Error pri inštalaciji RHEL

JAnez Urevc janez.urevc at siol.net
Wed Apr 20 20:25:11 CEST 2005

Ales Kosir wrote:
> 0) Verjetno si medij (plsoco) se enkrat preveril in pognal preverjanje
> kontrolne vsote. Ce je ta pravilna, si lahko oddahnes za polovico vseh
> tezav.
>
> 1) To se ti vselej zgodi pri istem paketu, ne glede na to, katere pakete
> si izbral za namestitev?
da, tako je. Vedno se pojavljata dva paketa (gcc-common in
redhat-artwork), v problematičnosti pa močno vodi drugi. Poizkusil sem
tudi z izključitvijo paketov, pa sta oba očitno core. Za gcc mi je še
jasno, sam za uni art-shit pa res ne vem zakaj bi ga človek tako nujno
rabu.

> -> Tezava je v paketu, zato ta paket za preskus razpakriraj na nekem
> drugem Linuxu. Paket lahko tudi mirno preskocis pri namestitvi.
>
> 2) To se ti zgodi pri drugem paketu, ce izberes drug nabor paketov?
Težava se pojavi pri istem paketu, ne glede na izbor le-teh.

> -> Tezava je v disku ali particiji, kar na novo poformatiraj, seveda ce
> je dovolj prostora, kar ugotovis v ukazni lupini pri konzoli.
disk je bil že neštetokrat formatiran, placa je pa ziher dovolj (20GB,
najobširneši izbor paketov do sedaj je zahteval cca 2.5 GB).

> 3) Koliko pomnilnika imas? Si ga preveril z memtestom?
512MB, ne nisem, kako naj to naredim?