Re: [LUGOS] Error pri �

Uros Trebec uros.trebec at gmail.com
Wed Apr 20 15:56:12 CEST 2005

Potem pa res najbolse da izkoristis uni EL-stuff in posljes report o
zadevi in/ali poklices RH. Konckoncev je to ze placano (verjetno).

off-topic: danes sem se iz prve roke preprical, da dependency
resolving zre zivce. To sploh ni normalno, koliko tezav imas lahko
zaradi apt-get (ne)delovanja. Mislil sm, da je "rpm-hell" problem, pa
izgleda da ni sam. :(
I'm sticking with slackware...

lp,
Uros