[LUGOS] OT: Emacs in Windows

Uros Trebec uros.trebec at gmail.com
Sun Apr 17 22:51:54 CEST 2005

Jaz sem svojo snel direktno z GNU.org mirrorja. Vendar, ne vem zakaj,
imam v spominu, da mi je nekoc na Windows vse normalno delalo... hm...

Ales, hvala za te fajle. Bom pogledal ce kaj pomaga.
Moram priznat, da sploh nisem pomislil, da bi emacs zagnal iz cygwina,
ceprav je oboje nalozeno in delujoce. Hvala za ta reminder :)

lp,
Uros