[LUGOS] OT: Emacs in Windows

Ales Kosir ales.kosir at hermes.si
Sun Apr 17 17:59:07 CEST 2005

1.) Katero verzijo emacsa na Windowsih uporabljata? Meni sumniki delujejo v
celoti na posodabljanem cygwinu.

2.) Za lazje vnasanje sumnikov pa sem pripravil naslednje datoteke, ki razen
ene se niso dosegljive iz emacsovega skladisca:

http://savannah.gnu.org/cgi-bin/viewcvs/emacs/emacs/lisp/textmodes/ispell.el
?rev=1.161&content-type=text/vnd.viewcvs-markup

Vse najdete tu:
http://fo.lugos.si/~kosir/emacs/

Tudi preostale datoteke bi morale biti uvrscene v emacsovo skladisce.

Datoteke omogocajo razlicne nacine vnosa sumnikov, tako da te lahko vnesemo
in prikazemo tudi na MS Windows.

Lep pozdrav,
Ales