[LUGOS] OT: Emacs in Windows

Uroš Tement uros.tement at volja.net
Sun Apr 17 13:48:42 CEST 2005

Pozdravljeni

Zanima me kako prepričati Emacs na WindowsXP da bo pravilno deloval
šumnike. Za službene namene imam namreč prenosnika, na katerem pa moram
nujno imeti WinXP. Emacsa sem se že kar navadil in rad bi ga usposobil
tudi pod XP-ji, prav tako pa bi rad urejal textovne datoteke v latin-2
sistemu, zaradi prenosljivosti win-linux.
Mule imam nastavljen na Slovene in mi pravilno prikazuje čćđ znake, ne
prikaže pa znakov š in ž ( v nekaterih okoljih jih prikaže kot \232 in \236)
Vem da vprašanje ni čisto Linux usmerjeno, je pa namenjeno
prenosljivosti na Linux in vesel bom vsakega odgovora.

Lep pozdrav
--
Uroš Tement

http://ptuj1.skavt.net/~utement