[LUGOS] Čudno obnašanje OO writer-ja

JAnez Urevc janez.urevc at siol.net
Fri Apr 15 11:19:20 CEST 2005

Hello,

na Debianu unstable se mi je začel writer zelo čudno obnašati. Najbolj
hecno pri vsej stvari je, da se problem pojavlja le pri enem uporabniku.
Ko se zadeva uspežno požene, kurzora nikakor ne morem postaviti na
prazen list, da bi lahko pričel z vnašanjem besedila. Če odprem že
obstoječo datoteki, mi jo zelo razvleče (iz 4 na 20 strani npr.). Na
vsaki strani izpiše po cca. dve vrstici (med katerima  je pol strani
praznega prostora), ali pa še to ne.
Vnovična namestitev paketov ne pomaga. Tudi z nastavitvami v home
direktoriju uporabnika sem se že igral (sklepam da ravno v tem grmu tiči
zajec). Pobrisal mapo .openoffice in datoteko .sversionrc. Program se je
 spet uspešno zagnal, skreairal omenjene datoteke na novo, problem pa je
ostal.
Se je komu kdaj že zgodilo kaj podobnega?

JAnez