[LUGOS] Vabilo na sestanek UO, 14.4.2005 ob 18.00 v HSL, Litijska 51

Bostjan Janezic bostjan at japet.si
Wed Apr 13 13:45:52 CEST 2005

Pozdrav!
Mitja said:
> Vendar, ce se prav spomnim je nekdo omenil, da moramo biti fizicno
> prisotni na vsaj eni seji, da ostanemo clani....
Svasta! :) Pa dobro, kje je to napisano? Ali je to bolj v stilu rekla
kazala? Kolikor jaz poznam zadevo se je govorilo o tem, da bi se morali
clani za Lugosove 'bonitete' vsaj enkrat letno pojavit na kaksni
prireditvi. Ampak govora ja bilo o bonitetah in ne o clanstvu. Kolikor je
meni znano se nikoli ni Lugos nikomur izrekel disciplinski ukrep
prenehanja clanstva. :) Ako se motim naj me kdo popravi. :) Pri bonitetah
so misljeni popusti za knjige. :)

lp, Bostjan Janezic