[LUGOS] "posten" link za vse na mrezi

Jure Koren idiots at gmail.com
Tue Apr 12 05:30:21 CEST 2005

On Apr 11, 2005 9:04 PM, Jernej Vodopivec <jernej.vodopivec at gmail.com> wrote:
> V mislih sem imel kompliciranje glede raznih pravil, razredov ipd.

Ja, to razumem :)

> Omrezje je /24 in zasedeno slabo polovico...
> Bom poskusil.. hvala..

Na omrezju s priblizno 250 masinami (v nekaj 10 locenih omrezjih)
deluje spodobno, tako kot tudi pri meni doma, kjer je 7 masin.

Poskusa ohranjat pravicen del pasovne sirine za vsakogar, hkrati pa
kar se da zmanjsat latenco, tako da ko vsi cuzajo vsak svoj film iz
pop3 accounta, ti se vedno lahko normalno tipkas v ssh.