[LUGOS] CANYON wireless

Jernej Simoncic jernej.listsonly at ena.si
Mon Apr 11 15:00:58 CEST 2005

On Monday, April 11, 2005, 12:08:38, Blaz Podrzaj wrote:

> Lahko poveš še kje si to nabavil in kateri model. Namreč tisti ki ga
> ponujajo pri enaa.com je CN-WF514 in ni tak kot je na sliki. Tisti ki je
> na sliki je CN-WF512 in ta je taprav, samo ga pri nas nisem nikjer
> zasledil v nobeni štacuni.

Kupljeno je bilo v firmi, v kateri sem delal, dobavitelj se mi zdi, da je
bil Asbis. Modela se ne spomnim (trenutno pa pri sebi nimam papirjev), vem
pa da sta bila prvi in drugi router različna. Bom poročal, ko dobim stvar
nazaj (po slikah z enaa se mi zdi, da je bil prvi CN-WF514, drugi je bil pa
sicer enake oblike, vendar povsem črne barve, poleg tega pa je bila škatla
manjša).

--
< Jernej Simoncic ><><><><>< http://deepthought.ena.si/ >

If you don't care where you are, you ain't lost.
       -- Rune's Rule