[LUGOS] CANYON wireless

Borut Rozman jedo at zipp.nu
Mon Apr 11 10:47:28 CEST 2005

Izkušnjo imam z USB - donglom sicer pod win-si in ti morem povedat, da mi
deluje brez problema na neki lokaciji, sicer 11mb/s bistveno boljše kot
externi usb adapter by Linksys ,celo menjali smo ga z canyonovim. Zadeva tam
deluje že skoraj leto - brez problema!

Za ostalo, se bo moral oglasiti kdo drug

lp B.

Borut Rozman
Zipp design
http://www.zipp.nu