[LUGOS] Postfix problem

Luka Marinko union at stvor.net
Fri Apr 8 17:25:29 CEST 2005

Nejc Škoberne wrote:

> Torej se tebi zdi cisto v redu, ce nekdo pac ni obvescen o tem, da
> njegova posta
> (bodisi zaradi napacnega naslova, prepovedane priponke ali cesa
> tretjega) ni
> bila dostavljena naslovniku?
>
> LP, Nejc

Ne to ni uredu, sam se pac lahko zgodi, in ti pac ne mors nc nardit da
bi lahko bil 100% preprican. Lahko da tvoje sporocilo o napaki ne pride
na prav naslov, lahko pac email srerverju crkne disk ko je posta ze
prisla, lahko ma user ksn virus k mu vse pobrise, lahko userju disk
crkne etc, etc, skrata pri emailu pac nikol ne mors bit 100% jebat ga
deel with it.

Da pa povem se drugac nisem se vidu straznika ki bi bil  tako narobe
skonfigureran kot ti pravis(sicer je dost narobe skonfigureranih), in
sigurno ni na teb da bi popravlju napako za takim strznikom.  In tvoja
posta o napaki pi samo podvojila poste o napakah. Jest bi do tretiru kot
spam.

Se enkrat povdarjam, pri emailu NIKOLI ne mors bit 100% preprican da je
slo vse uredu. Deluje v 99.99%  vendar vedno obstaja moznost da pride do
napake.

LP
Luka