[LUGOS] Avtomaticno ugasanje monitorja

Ales Smrdel aless at veronica.fri.uni-lj.si
Fri Apr 8 08:59:50 CEST 2005

Ta genericni driver sicer deluje, vendar imam obcutek, da se
celotna stvar malce zatika. Ko premaknem kaksno okno ali pa zamenjam
workspace se mi zdi, da se vse skupaj traja nekoliko dlje kot poprej.
Vendar zaenkrat to se ni motece. Ce pa bo, pa bom poizkusil se ATI-jev
driver (ce bom ugotovil, katero varianto moram dol sneti,
njihov check.sh mi namrec javi, da ne more ugotoviti XFree86
verzije, ki je sicer 6.7, tam pa so driverji za XFree86 od 4.1 do
4.3 in Xorg 6.8).

Se enkrat hvala za pomoc in lp
	aless