[LUGOS] Avtomaticno ugasanje monitorja

Ales Smrdel aless at veronica.fri.uni-lj.si
Thu Apr 7 12:42:32 CEST 2005

Saj ta dpms je ze po defaultu notri. Mogoce so tezave zaradi
graficne kartice (ATI Radeon 9250, ki je ni na seznamu, tako da je
ob instalaciji prepoznal generic VESA card).  V Xorg.0.log
prepozna opcijo dpms in tudi pravi
(**) VESA(0): DPMS enabled
No, kot vse kaze, bo potrebno nek drug driver vzeti, da mi bo
monitor standbay/suspend/off deloval.

Hvala za pomoc, lp
	aless