[LUGOS] Video edit v KDE

Union Pivo union at stvor.net
Wed Apr 6 10:26:11 CEST 2005

Matija Abram wrote:
> Aloha
>
> A bi kdo vedu za kaksen simpl program za monatzo videa, recim kot je
> pod Winsi recim VirtualDub.
>
> Sem ze slisal za Cinellero in je nocem uporabljat.
>
> Kaksna ideja?
>
> LP
> Matija Abram

Poglej si http://avidemux.sourceforge.net/  njihov cilj je nardit nakaj
podobnega kot virtualdub za linux.  Kokr sem po razlicnih forumih gledal
ga nekateri precej hvalijo.

Sam sicer ne uporabljam kaj dosti takih programov tako da bi tezko
ocenil glede na to da imata oba programa vec funkcij kot sem jih
kadarkoli potreboval

Drugo, folk tudi precej hvali Kino.  Kde applikacije naceloma ni tako
tezko sam compilat tako da se ti mogece splaca poizkusiti.
In pri videozadevah nasploh je mogoce itak najbols da ne uporabljas 64
bitnega nacina, ker so vecinoma knjiznice se vedno optimizerane za 32
bitne procesorje

Lep pozdarv
Luka