[LUGOS] Video konferenca - Webcast Server

Blaz Podrzaj b at thz.net
Mon Apr 4 14:32:08 CEST 2005

On Mon, 4 Apr 2005, Iztok Kham wrote:

> Hmmm, tole je videti kar lepo, me pa zanima, če bi bil računalnik s cca.
> 3,2 GHz in gigabajtom spomina dovolj.
>
> Sicer pa se moram tako ali tako še na Arnes obrniti, ker bodo verjetno
> oni zadevo prenašal preko njigovega webcast serverja tako, da moram malo
> paziti glede oblike zapisa.
> V vsakem primeru pa imam še dovolj časa (do sredine septembra) -
> prenašati nameravamo sončni mrk iz Španije.

To bo šlo brez problema, ker imaš že input dosti majhen. Z omenjenim
hardverom bi se dalo transcodati tudi 640x480 z XVID kodekom v realnem
času. S tem hardverom lahko pošiljaš sigurno vsaj 5 streamou od 128 do 512
kbps s katerimkoli kodekom ki ga podpira ffmpeg. Gre tudi
varianta ogg/theora, samo potem bo to lahko gledal samo Andraž pa še ene
par kamplcou :) ker noben drug ne ve kaj je to :) vsi poznajo samo asf in
wmv :)

lp,B