[LUGOS] Video konferenca - Webcast Server

Iztok Kham drkham at educy.si
Mon Apr 4 12:52:40 CEST 2005

Hmmm, tole je videti kar lepo, me pa zanima, če bi bil računalnik s cca.
3,2 GHz in gigabajtom spomina dovolj.

Sicer pa se moram tako ali tako še na Arnes obrniti, ker bodo verjetno
oni zadevo prenašal preko njigovega webcast serverja tako, da moram malo
paziti glede oblike zapisa.
V vsakem primeru pa imam še dovolj časa (do sredine septembra) -
prenašati nameravamo sončni mrk iz Španije.

-- Iztok