kako narediti OCR v OOo 1.1.x?

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Wed Sep 29 14:31:11 CEST 2004

Pozdrav!

Konkreten opis problema: Canon LIDE20/30/40 ima dober način OCR rešitve
za word97/2K (preko makroja). Tega sem si pri win98 sicer lokaliziral,
po prehodu na pinga 2.0 in OOo 1.1.x (1.1.0, 1.1.1, zdaj 1.1.2) pa se je
zadeva nekam izgubila (ja vem - shranjena je bila v Normal.dot kot
autoex4ec makro in takim OOo ne zaupa preveč...).
Kako torej prenesti zadevo v OOo ali drugače rešiti problem - npr. z
vtičnikom preko XSane?

BTW: za Canon vem, da ni naklonjen linuxu, vendar XSane mi deluje 100%
in sem ga usposobil v manj kot pol ure - potrebno se je le pošteno
igrati z barvnimi nastavitvami in izbrati prave dpi, barvne nastavitve
(ločljivost barv), kontraste, gama in osvetlitev - in jih spraviti.

lp, jk