[LUGOS] amavisd-new in sophos ali clamav

Dalibor lugos at ice.si
Wed Sep 29 08:18:12 CEST 2004

Borut Mrak wrote:

>Tudi savi-perl pod amavisd-new tece kot "daemon". Vkljucen kar v amavis, ki ga
>naloada samo na zacetku, ne pa za vsak request.
>
>lp,
>Borut.

da se prepricam ali sem razumel stvar!!
Kot imam sedaj postavljeno se mi sophos ali clamav ob vsakem zahtevku za
pregled datoteke naloži v mem. V primeru, če postavim sophie ali
savi-perl bi stvar tekla kot deamon in bi se torej samo enkrat zagnala,
kar naj bi zmanjšalo cpu%.

v amavisd.conf imam eneblano :
# ### http://www.sophos.com/
 ['Sophos Anti Virus (sweep)', 'sweep',
   '-nb -f -all -rec -ss -sc -archive {}',
   [0,2], qr/Virus .*? found/,
   qr/^>>> Virus(?:(?: fragment)? '?(.+?)'? found)/,
 sub {$ENV{SAV_IDE}='/usr/local/sav'},
 ],