[LUGOS] Win98 preko linux routerja ne pride na net

Matjaž Repnik svejk at siol.net
Tue Sep 28 23:06:05 CEST 2004

Obema hvala za odgovor:

Prvo Marko:
Ti sigurno shrani nastavljene IP naslove?...zaženi "winipcfg" in preglej kaj
ti piše...
Če je vse ok odstrani mrežno in vse protokole, resetiraj in ponovno še vse
dodaj in nastavi...

Lp
Marko

Po zagonu winipcfg mi resnično pokaše moj lokalni IP, ter gateway, ter DNS
od siola, mrežno, v glavnem vse kar sem nastavil :)

Drugi Andrej:

Ce smem biti malo zleht... Ta  dopisni seznam je namenjen resevanju
tezav z *Linux* sistemi, ne z Windows sistemi. Ce ostalih 11
racunalnikov pride prek istega Linux racunalnika (gateway-a) na
internet, potem tezava najbrz ni na strani gateway-a. Edino kar mi lahko
pade na pamet na Linux strani je to, da imas imas po kaksnem cudnem
nakljucju blokirane IPje, ki so visji od 192.168.0.11 ali pa morda
filtriras promet na podlagi naslova MAC.

Sicer pa bi jaz najprej pogledal, ce vidim sosede (ping 192.168.0.2),
potem bi pogledal, ce vidim racunalnike v omrezni sosescini. Ce tega ni,
pol lahko najbrz krivis mrezno kartico ali gonilnike ali pa mrezni kabel.

lp,
   andrej.

Se strinajm, da n dopisni seznam za winse, vendar je v povezavi z obema
sistemoma in tudi verjamem, da ima še kdo poleg mene podoben problem :)
Torej sosedov ne vidim s pingom, edino ko pngnem 127.0.0.1 se mi lastna
gajba oglasi. Gateway in ostalih kist noce pingniti ....

Mogoče se kakak ideja?

Lp

SVejk