[LUGOS] OpenOffice + pdf + nasi znaki

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Tue Sep 28 16:27:16 CEST 2004

Uros Trebec wrote:

>Namesti si ms-core fonte in uporabljaj katerega od teh fontov (Times
>New Roman, Arial,...). Pri meni je to resilo probleme s sumniki. V
>PDFu so bili namrec vsi sumniki pobrani iz drugega fonta in so zato
>zgledali popolnoma drugace.

aha, uroš ima (delno) prav. Potrebno je nastaviti tudi
Možnosti/Pisave/tabela zamenjav, kjer zamenjuješ fonte (npr. Times New
Roman se odlično zamenja z Nimbus No 9). V sistemu preveri vse pisave,
ki jih imaš narazpolago (ja, ukaz man/ /je včasih pomemben). Poskusi jih
namestiti čimveč v oblki .rpm (ni težko - rpmfind).
Krajši spisek nujnih pisav in zamenjav imajo na slovenski OpenOffice.org
spletni strani (Agenda), popolnejšega narediš z rabo sam.

lp, jk