[LUGOS] Mrežna kartica

Andrej Mršek andrej.mrsek at volja.net
Tue Sep 28 11:55:54 CEST 2004

Tadej Poberaj wrote:

> Pozdravljeni.
>
> Imam en problem. Na rač. z linuxom bi rad imel 2 mrežni kartici, da bi
> nanj priključil še dodaten računalnik. Drugo kartico mi je lepo
> zaznalo, vendar mi podatke še vedno pošilja le na eth1, eth2 ostaja
> neaktivna. Kje se natavi, da izhod preusmerim tudi na eth2.
>
> Hvala!
>
> lp, Tadej

Malo več povej.
V Splošnem moraš obema karticvama določit IP naslove in jih aktivirat,
potem vsem sklepam, da bi rad povezal ob rač. s cross-kablom, torej
moraš dati tudi v drugem rač nek IP naslov iz istega razreda omrežja.
Potem se boista računalnika videla. Zdaj pa kaj bi sploh rad napravil?
Maš na 1 mrežni internet in bi rad mel na drugem rač tudi internet? Ali
kaj drugega?
Načeloma moraš routing tabelo porihtat, da se promet pravilno usmerja.
Za posredovanje Internet povezave pa moraš še maskiranje porihtat.
Torej kaj je sploh tovoj problem - natančnom opiši kaj bi rad napravil,
pa ti bomo pomagli.

LP, Andrej