hp psc 1110

Egon Pavlica Egon.Pavlica at p-ng.si
Tue Sep 28 11:52:49 CEST 2004

lep pozdrav vsem,

imam problem s tiskalnikom hp psc 1110, ki se nahaja na winxp masini kot
mrezni tiskalnik v lokalnem omrezju. Tiskalnik, ko mu dodelim delo iz
linux masine se zbudi, premakne glavo kakor da bo zacel, zelena
lucka na on utripa kot da printa a tiskalnik stoji. Za preklicat printanje
je potrebno ugasniti tiskalnik.
1. Zanima me, ce ima kdo tak tiskalnik v linuxu in ce mu dela ali ce bi mi
kdo znal svetovat, kaj naj naredim, bi tiskalnik zacel printat...
2. Ali razmisljam prav, da bi tiskalnik postavil kot mrezni postscript
tiskalnik, da bi lahko klienti iz starejsih win. lahko printali nanj?

najlepsa hvala!

podatki:
linux gentoo
omrezje dela (smbmount dela)
samba 3.0.5
cups 1.1.20
za print driver uporabim .ppd ki sem ga dobil na linuxprinting.org
HP-PSC_1110-hpijs.ppd
ghostscript 7.07.1
hpijs 1.5
foomatic 3.0.1
foomatic-filters 3.0.1

komanda:
lp /usr/share/ghostscript/7.07/examples/tiger.ps
ali kar
ls>bla && lp bla

Egon Pavlica e-mail:egon.pavlica at p-ng.si