[LUGOS] kako arhivirati audio cd

andraz.tori1 at guest.arnes.si andraz.tori1 at guest.arnes.si
Mon Sep 27 09:26:45 CEST 2004

> Zelo zanimiva debata.
>
> Ali je tale primer enake vrste? Imam kupljeno igrico na CD-ROMu, za
katero
> sem nekoc hotel narediti varnostno kopijo, pa mi z nobenim programom ni
> uspelo prebrati plosce. Potem se mi je se cez plosco polila neka
packarija,
> ki je ne morem odstraniti, plosca pa je postala neuporabna. Za novo
> (nadomestno) plosco hoce distributer kar nekaj denarja (recimo 20
USD), ki
> ne ustreza vrednosti medija. Kaj storiti v tem primeru?

Hmmm distributer/zalo¾nik ti ni dol¾an dati nove kopije, kolikor sem
prebral zakon. Gre za njegovo dobro voljo, èe to naredi.

Je pa ti prepreèil, da bi naredil backup, kar pomeni, da bi ti moral
na zahtevo za¹èito umakniti. Vendar verjetno, glede na to, da
'dokaznega gradiva' nima¹ veè v neokrnjeni obliki, urad za varstvo
konkurence ne bo mogel narediti preizkusa za kaj je ¹lo...

Prito¾it bi se moral ¾e prej...

èao
andra¾