[LUGOS] evolution

Uros Trebec uros.trebec at gmail.com
Sun Sep 26 15:43:16 CEST 2004

Mozno je, da ima server (tvoj smtp ali kolegov pop3) omejitev
velikosti priponke.

Za velike datoteke (nad nekaj MB) je zmeraj priporocljivo, da se jih
da na nek streznik in se jih od tam potem prenese. E-mail ni namenjen
prenasanju velikih datotek, za to so drugi protokoli (http, ftp,
sftp,...)

lp,
Uros