[LUGOS] evolution

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Sun Sep 26 12:51:22 CEST 2004

Pozdravljen

Če imaš ti na disku dovolj prostora je morda presežena kvota velikosti
maila pri tvojem kolegu. No to govorim na pamet, prever pa vseeno.

LP,

D.

--
Lep pozdrav,

Davor Guttierrez; Sistemski inženir; RHCE
http://www.cadis.si; davor.guttierrez at cadis.si--|
http://www.d-mashina.net; davor at guttierrez.org--|
BloG - http://www.d-mashina.net/blog