potreba po nekaj uporabnih programih GPL

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sat Sep 25 15:09:06 CEST 2004

Ali kdo ve, kje dobiti (ali ima mogoče ima celo prevedeno kot popravek,
nadgradnjo ali kaj podobnega za RH 8.X/9.X - GNU/GPL freeware) kakšen
paket, ki podpira:
1. POVRay datoteke in je urejanje daoteke možno na način kot v POVWin
3.6 (GDI/Editor-->Renderer). Po moje KPovmodeler (žični model mi gre na
živce [naj ga imajo na minixu], jaz rabim veliko boljši vmesnik) niti
najmanj ni OK...
2. Zelo me bo veselil tudi vsak link na pretvornike v stilu .deb / .rpm
package, tudi izvorno kodo. Prav tako so dobrodošli linki na
dokumentacijo formatov .deb /.rpm.
3. Za izdelavo flowcharta potrebujem nekaj boljšega kot je tisto v
Pingu/RH9. Ima kdo kako idejo? Pred leti (1992) sem sicer izdelal nekaj
podobnega sam (program za risanje), a je zadeva laufala pod DOS-om (TP5)
in z nekakšnim bitwise RLE formatom slik. Če se komu še da, dam kodo po
izločenju borlandovih rutin v GPL.

lp, jk