[LUGOS] iPaq in Linux

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Sat Sep 25 13:57:17 CEST 2004

On Sat, 25 Sep 2004, Davor Guttierrez wrote:

> Zanima me ali je možno na iPaqa serije 37xx naložiti Linux preko USB
> kabla ali pa je to možno samo preko serijskega in seveda če je to že kdo
> počel.

Pocel. Vse tri variante. COM, USB in CardBus, vendar nazadnje pred skoraj
letom dni. Verjetno se zdaj to da ze bistveno lazje. Vse je odvisno od
boot loaderja, ta se mora znat pogovarjat z COM, USB ali CardBus
kontrolerjem, potem je tisti image relativno enostavno naloziti.

Za direktno sihronizacijo s kaksnim programom v stilu ActiveSync nebi
vedel, se pa v tem primeru uporablja kar ethernet over USB driver, ki ti
tvoj iPAQ takorekoc spremeni v mrezni racunalnik s svojim IPjem.

lp,B