[LUGOS] prehod iz kabla na adsl

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Sat Sep 25 13:32:55 CEST 2004

Aljoša Španger wrote:

> Zivijo,
> v nekem podjetju so se odlocili, da bodo presli iz kabelske povezave
> na adsl povezavo.
>
> Sedaj pa me zanima kaj moram vse spremeniti, da bo povezava delala.
>
> Server je suse 8.2 (dhcp, http, ftp, posta,...) s staticnim IP in
> registrirano domeno.
>
> Za povezavo bom uporabil pppoe.
>
> Sedaj pa me zanima kateri "program" se za povezavo v internet
> uporablja pri kablu (tako da bi ga lahko odstranil).
>
> Kaj moram se vse spremeniti, da bo vse delalo kot je treba.
>
> Za vse ideje in linke ze vnaprej hvala.

> [...]
aljoša, nastavitve pri siolu (predvidevam da imaš siol) so relativno
enostavne (ampak meni je tudi nekja dni trajalo, pa še siolovci so se
kar norčevali, češ da imajo pogodbo z M$):
- nastavitev dhcp je napačna (a bistvena za vse ostale, ki nimajo
fiksnega IP - jaz ne) na tistem ethx, ki ga že imaš za kabel,
-  lahko poskusiš  rezervni protokol (sorry

Spodaj nekaj linkov z ata googla (keywords: connecting pppoe under linux
fixed IP)

http://www.linuxhelp.ca/forums/index.php?act=ST&f=3&t=4680

http://www.linuxshowcase.org/2000/2000papers/papers/skoll/skoll_html/

http://www.cs.helsinki.fi/u/hendry/content/hoasnet/