[LUGOS] RAID na osnovni plo__či

Borut Mrak b at aufbix.org
Fri Sep 24 21:59:46 CEST 2004

On Friday 24 of September 2004 07:47, g.r.e.g.o.r at email.si wrote:
> Katero trgovino v sloveniji mi priporočate za kupovanje
> "poceni-preprostih-linux" strežnikov (aka sestavljanje PC-jev)?

Katerokoli, ki ne komplicira pretirano okrog garancije (to se splaca prej
preverit). Kupis komponente, sestavis in uporabljas. Si vsaj 100%, da ni kaj
narobe sestavljeno.

Jaz sem razstavil enega prvih IBM streznikov (1U), ki sem ga kdaj dobil v
roke. Pogledal sem tudi pod hladilnik. Tam je bil en plasticen trak, ki ga je
nekdo pozabil odlepit. Ne, ni bil termalni trak. Vem, kako to zgleda. Nekdo
je pozabil snet *zascito* za termalni trak.

Od takrat sestavljam _vse_ sam. Ali pa vsaj preverim, ce je vse OK. Zato pri
meni avtomatsko odpadejo kiste z raznimi garancijskimi nalepkami. Naj jih
majo zase. Sicer pa cesa takega ze dolgo nisem videl... Je se kateri trgovec,
ki prodaja "plombirane" PC-e?

lp,
Borut.
--