[LUGOS] hmm... nov kernel, problem z cdrom-om!

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Fri Sep 24 19:24:37 CEST 2004

Hi

V konzoli uporabi dmesg |more in preglej kje se pojavi beseda CDROM ali
kaj podobnega. Recimo nekaj takega:

hdc: ASUS CRW-5232AS, ATAPI CD/DVD-ROM drive
hdd: _NEC DVD_RW ND-2510A, ATAPI CD/DVD-ROM drive

LP,

D.

--
Lep pozdrav,

Davor Guttierrez; Sistemski inženir; RHCE
http://www.cadis.si; davor.guttierrez at cadis.si--|
http://www.d-mashina.net; davor at guttierrez.org--|
BloG - http://www.d-mashina.net/blog