Re: Re: [LUGOS] RAID na osnovni plo__či

Jure Koren idiots at gmail.com
Fri Sep 24 10:04:45 CEST 2004

On Fri, 24 Sep 2004 10:00:35 +0200 (CEST), Blaz Podrzaj <blayo at thz.net> wrote:
> Kaksno napako pri branju? Branju cesa? Ce imas boot sequence nastavljen na
> floppy, cdrom, prvi disk, drugi disk... ugasnes, izvleces prvi disk, BIOS
> bootne iz drugega, za GRUB je to prvi, nalozi kernel (za katerega je disk
> spet drugi) ter initrd in stvar je resena. Been there, done that.

Imas raid-1. Crkne prvi disk. Gres v stacuno po novega, vmes pa
zmanjka elektrike. Masina se poskusi dvignit s prvega diska, ki ne
dela, ampak BIOS lahko prebere MBR in misli, da je vse OK. Boot loader
se nalozi, potem pa hoce recimo prebrat stage2 ali pa kernel, pa mu
disk javi napako pri branju.

Tako se je meni zgodilo in downtime je bil priblizno 2 uri, namesto 3
minute, kolikor bi trajalo da ugasnem, zamenjam disk in zbootam.

No, zdaj imam v takih streznikih kar lepo 3ware kartice.