[LUGOS] RAID na osnovni plo__či

Janez Trenz alte at aufbix.org
Fri Sep 24 09:30:49 CEST 2004

Na 1096007677, 2004-09-24 ob 08:34, je Blaz Podrzaj napisal(a):

> GRUB zna prebrati kateri datotecni sistem se nahaja na RAID Autodetect
> (fd) particiji in je zadeva predstavljena kot navadna particija navadnega
> diska. Torej kot je ze Jure napisal, ce se ti pokvari prvi disk samo reces
> BIOSu naj ti boota z drugega, naprej bo kernel za vse poskrbel...

Še lepše je pa, če ima BIOS možnost nastavitve "boot sequence". Če crkne
0x80 bo zbootal z 0x81, če pa crkne 0x81 pa sploh ni problema ;) Samo
poskrbet moraš, da imata oba diska lilo/grub v zagonskem sektorju.

--
Janez Trenz  AKA  der_Alte               o      _     _         _
alte at aufbix.org          __o     __o    /\_   _ \\o  (_)\__/o  (_)