[LUGOS] Cyrus + Postfix + MySQL + SASL

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Thu Sep 23 17:48:01 CEST 2004

On Thu, 23 Sep 2004, Davor Guttierrez wrote:

> To se je pa zgodilo kar naenkrat, dodal sem novo domeno, čez noč je delalo
> zjutraj pa sem pri testiranjih videl, da ne morem poslati nobenega maila.

Aha, v bistvu bo bolj verjetno da tvoj DNS po dodajanju nove domene nekako
narobe hendla dolocene ali pa celo vse domene. Tvoj streznik ocitno necesa
ne more preverit. Spet samo razmisljam... povecaj debug level postfixa, da
bos v log dobil podatake na katerem mehanizmu ti zadeva pade (ce se to
sploh da).

lp,B