[LUGOS] Cyrus + Postfix + MySQL + SASL

Davor Guttierrez davor at guttierrez.org
Thu Sep 23 17:50:17 CEST 2004

Pozdravljen

Mislim da ne bo to, saj ne deluje niti pošiljanje na siol.net domeno.
PRobal sem izklapljati reject mehanizme itd. Pa je vseeno še vse enako.
Našel sem tudi eno stran z nekimi navodili in sem delal malo tudi po njej.
Vse skripte sem pregledal od začetka do konca in idej ni več. Aja stran,
kjer so navodila oz. kao neki how to do this thing je
http://www.delouw.ch/linux/Postfix-Cyrus-Web-cyradm-HOWTO/html/index.html.

Morda bo ta stran prišla še komu prav.

LP,

Davor