[LUGOS] glx in dri v X.org z M7 - ati7500 mobile graficno

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Thu Sep 23 16:41:38 CEST 2004

On Thu, 23 Sep 2004, Gregor Ibic wrote:

> Po mojem bi morala biti cifra precej boljsa (vsaj kakih 2000), pa tudi ne bi
> smel tako kurit procesorja (ok saj ga lahko kuri, ker zazene glxgears na
> full) samo razlika med osnovnim oknom in fullscreenom ne bi smela biti
> drasticna.

Na 7500 kot sem rekel ne bos dobil vec kot 800FPS. No way. Zadeva zgleda
tako, da v primeru majhnega okenca zadeva priganja CPU, v primeru
velikega okna pa framerate pade in procesor nima vec kaj pocet. Globina
barv nebi smela bistveno vplivat na hitrost, vsaj v tem primeru ne, ker
imas kolesa v treh barvah, brez sencenj, skratka brez kaksnih nifty GLX
opcij.

lp,B