[LUGOS] pretvorba mailov iz outlooka

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Thu Sep 23 16:10:20 CEST 2004

Stojan Rancic wrote:

>Mogoce kaj v tem stilu:
>http://support.real-time.com/tbird/outlook_import.html ?

Stojan, hvala lepa (pa pomisli na kako, ki te ima res rada).

Mozilla je otrok istih staršev, pa se je kar dobro uprla (razen
adressbooka - najbrž zaradi v6.0SP1 formata). Ampak vseeno bom najbrž
eno stvar ob višku časa napravil v to smer, verjetno kot plugin za
mozillo/firefox. Thunderbirda se mi pa zaenkrat ne da montirat... .

lp, jk