pretvorba mailov iz outlooka

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Thu Sep 23 15:41:53 CEST 2004

No ja - zanima me vsaj branje/tiskanje.Datoteke .eml (izvožene z
outlookom zaživa) gredo gladko kot MIME - preprost prenos v KEdit npr..
Vendar takih imam le odstotek, nekateri so sprintani (uspeh - skeniranje
in ocr), ostalo so izvirni programski podatki Outlooka.
Gre mi bolj za splošno rešitev kot pa za pljuvanje po MS, saj ima najbrž
marsikdo še kje po CD-jih staro korespondenco, ki bi jo rad pregledal v
Mozilli, Konquerorju ali kje drugje.
Če se bo iz tega izcimil kak programerski projekt: tudi OK in sem takoj
zraven - ker potrebujem podatke takoj, v enem tednu, ne glede na vmesnik
- pogoj je, da bo končni produkt (ali varianta) GNU/GPL freeware.

lp, jk