[LUGOS] Java v Konquerorju

Žiga Böhm Ziga.Boehm at Vseved.net
Thu Sep 23 13:20:50 CEST 2004

ni problema - če je čas (in volja) vedno rad pomagam... ;-) bi pa kar verjel
simonovemu zaključku, da je aplikacija vezana na microsoftovo implementacijo
vm; pozabil sem ti namreč zapisati, da winxp okolje, v katerem sem testiral
stran z ie in firefoxom, dejansko uporabljalo sunovo javo. tako si lahko vsaj
deloma pomirjen glede "krivca" nepopolnega delovanja.

slaba tolažba sicer, pa vendar vsaj nekaj... :-(

lp,
ziga b.

Dne četrtek 23. septembra 2004 08:34 je Gregor GORJANC napisal(a):
| Žiga še enkrat hvala za test. Nimam IE pri roki, da bi preveril, a če me
| spomin ne vara je preko IE search polje lepo prikazano in dejansko deluje.
| Zakaj v konquerorju in firefoxu zmaže search polja nimam pojma. Čudno.
|
| Pustite, bom že preživel. Hvala vsem.

| > |
| > |
| > |