[LUGOS] root-tail

Uros Trebec uros.trebec at gmail.com
Thu Sep 23 12:07:44 CEST 2004

Pozdrav!
Imam problem z programom root-tail, ki naj bi na namizju prikazoval
datoteke, predvsem loge iz /var/log/.
Torej, zadeva je problematicna ker ne deluje. :) Ce se ravnam po
navodilih s http://www.goof.com/pcg/marc/root-tail.html , potem zadeva
ne deluje.
Ce recimo vpisem tisti default one-liner (root-tail -g 800x250+100+50
-font 10x20 /var/log/messages,green -font 12x24
/var/log/secure,red,'ALERT'  ) se ne zgodi nic. root-tail se zazene,
vendar na namizju ni od njega prav nobenega outputa. Sem preveril
tudi, ce datoteki obstajajo, a tu ni problema.
Aja, to zaganjam kot user. Ce zazenem kot root mi (normalno) zatezi,
da ne more pisat na :0.0, ker je v uporabi (uporabljam ga kot user).

Ima mogoce kdo kaksno idejo?

lp,
Uros