[LUGOS] glx in dri v X.org z M7 - ati7500 mobile graficno

Uroš Golja goljau at comcom.si
Thu Sep 23 12:05:38 CEST 2004

700 FPS v default okencu, fullscreen je 60 FPS (ločljivost 1400x1050,
32-bitna barvna globina). Ampak bolj zanimivo se mi zdi, da glxgears
dejansko kuri več procesorskega časa v window načinu (17%) kot v
fullscreen načinu (cca 2%). Će glxgears output window prestavim na nek
drug desktop, ki ga tisti hip _ne_ prikazujem, program prijavi nekje med
20.000 in 23.000 izrisanih slik na sekundo in polno zasede ves CPU (98%).

Saj to je nekako logično, a ne?

LP,
Uroš