[LUGOS] glx in dri v X.org z M7 - ati7500 mobile graficno

Blaz Podrzaj blayo at thz.net
Thu Sep 23 10:40:39 CEST 2004

On Wed, 22 Sep 2004, Gregor Ibic wrote:

> A bi mi kdo zaupal kako nastavit, oziroma predispozicije, kaj je
> potrebno za zagon glx-a pod X-i z Ati7500 mobile grafično?
>
> imam 2.6.8.1 z radeon kernel driverjem (v kernelu) in zloadam agpgart in
> ati-agp module, pa vseeno noce delat.

Govoris o 6.7 ali 6.8? Jaz sem driverje za Radeona vedno zbildal iz DRI
CVSja (dri.sourceforge.net), ker v stable 6.7 je zelo star DRI vmesnik.
Zdaj ne vem za kernel driver kako je v 2.6.8, namrec jaz ne uporabljam
tega iz kernela (2.6.7) ampak prav tako zadevo zbildam iz DRI CVSja.

Drugace pa kaj ti pravi glxinfo?

lp,B